Česta pitanja

Želite li saznati više o dodatnom programu nagrada?
Ovdje možete pronaći sve informacije o registraciji, skupljanju i korištenju bodova i više.

Općenito
Zašto je Bosch uveo program nagrada?
Kako funkcionira extra program nagrada?
Po čemu se extra program nagrada razlikuje od ostalih nagradnih programa?

Registracija
Tko može sudjelovati u extra programu?
Kako se mogu registrirati za extra program?
Što ću dobiti kada se uključim u program?
Zašto trebam registrirati svoje osobne podatke?
Naplaćuje li se naknada za sudjelovanje?

Skupljanje
Kako mogu skupljati bodove?
Koliko bodova mogu dobiti za pojedini proizvod?
Mogu li vratiti proizvod Boschevu distributeru ako sam izrezao/-la EAN kod?

Korištenje
Za što mogu iskoristiti svoje bodove?
Mogu li svoje bodove zamijeniti za gotovinu?
Kada će moji sakupljeni bodovi prestati vrijediti?
Mogu li se istekli bodovi ponovno dodijeliti?
Kada mogu zamijeniti svoje bodove za nagrade?
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Mogu li uz nadoplatu dobiti nagradu koja vrijedi više bodova nego što je raspoloživo na mom računu?
Naplaćuju li se ikakvi troškovi dostave?
Za koliko će dana moja narudžba biti dostavljena?
Mogu li se nagrade dostavljati u druge zemlje?
Kome se mogu obratiti ako moja narudžba nije ispravna?
Mogu li vratiti nagradu/e ako se predomislim?

Moj račun
Zaboravio/-la sam zaporku. Što trebam učiniti?
Koliko traje aktivacija mog računa?
Kada će dodatni bodovi biti dodijeljeni na moj račun?
Kako mogu promijeniti svoju zaporku?
Kako mogu provjeriti stanje bodova?
Promijenila se adresa moje radionice, kako mogu ažurirati taj podatak?
Mogu li prenijeti svoje bodove na drugi račun?

Tehnička pitanja
Zašto mi se e-mailovi extra programa na zaslonu prikazuju s pogreškama?
Nedostaju mi bodovi. Gdje su?
Zaštita podataka

Prekid sudjelovanja
Kako mogu prekinuti sudjelovanje u extra programu?
Koliko dugo moji podaci ostaju pohranjeni nakon prekida sudjelovanja?



Zašto je Bosch uveo program nagrada?
Bosch je uveo extra program nagrada kako bi nagradio vašu vjernost. Sudjelovati je jednostavno: za kupnju određenih Bosch proizvoda za motorna vozila sakupljate bodove koje možete zamijeniti za atraktivne nagrade.

Na vrh

Kako funkcionira extra program nagrada?
Za kupnju određenog proizvoda tvrtke Bosch uključenog u extra program sakupljate bodove koje možete zamijeniti za atraktivne nagrade. Izrezujte i sakupljajte EAN kodove proizvoda iz programa. Zatim ih zajedno s obrascem za provjeru (poveznica) pošaljite u Robert Bosch d.o.o., gdje kreće provjera i dodavanje bodova na vaš račun. Kada vam bodovi budu dodijeljeni, moći ćete ih zamijeniti za niz atraktivnih nagrada.

Kako bismo vam olakšali skupljanje i čuvanje EAN kodova, u našem paketu dobrodošlice dobit ćete kutijicu za skupljanje EAN kodova.

Na vrh

Po čemu se extra program nagrada razlikuje od ostalih nagradnih programa?
Extra program jedinstven je jer nudi bogat asortiman proizvoda za koje se mogu skupljati bodovi. Nakon registracije moći ćete skupljati vrijedne bodove za svaku kupnju određenih proizvoda tvrtke Bosch tijekom čitave godine. Uz dodatne kampanje tijekom godine moći ćete još lakše povećati iznos svojih bodova i iskoristiti pogodnosti velikog asortimana atraktivnih nagrada.

Na vrh

Tko može sudjelovati u extra programu?
U extra programu nagrada mogu sudjelovati (registrirati se) samo vlasnici radionica, isključivo servisne radionice s područja Republike Hrvatske.

Na vrh

Kako se mogu registrirati za extra program?
  1. Idite na www.extra-nagrade.hr i odaberite „registracija”
  2. Unesite tražene podatke u obrazac za registraciju. Vaša e-mail adresa bit će vaše korisničko ime.
  3. Nakon toga primit ćete e-mail kako biste odabrali svoju individualnu zaporku. Tada će vaša registracija biti dovršena.
  4. Uspješnim završetkom registracije dostaviti ćemo vam paket dobrodošlice s ostalim detaljnim informacijama o programu extra.
Na vrh

Što ću dobiti kada se uključim u program?
Ako se registrirate u extra program do 01. 07. 2016., smjesta ćete dobiti 300 bodova dobrodošlice.

Na vrh

Zašto trebam registrirati svoje osobne podatke?
Trebate registrirati svoje osobne podatke kako bismo vas mogli obavještavati o ažuriranjima, promocijama i ostalim novostima.

Na vrh

Naplaćuje li se naknada za sudjelovanje?
Ne, sudjelovanje u extra programu je besplatno.

Na vrh

Kako mogu skupljati bodove?
Za skupljanje bodova jednostavno izrežite i skupite EAN kodove s odabranih proizvoda (ambalaže) tvrtke Bosch. Stavite EAN kodove u bilo koju odgovarajuću omotnicu te ih zajedno s obrascem za provjeru pošaljite u Robert Bosch d.o.o., Odjel Autoopreme extra; Ul. kneza Branimira 22, 10040 Zagreb-Dubrava. Sugeriramo slanje preporučenom poštom.

Obrazac za provjeru možete preuzeti OVDJE. Pažljivo ga ispunite te navedite broj poslanih EAN kodova. Te informacije omogućit će nam da provjerimo valjanost vaših bodova te ih prenesemo na vaš osobni račun po primimtku vašu omotnice s EAN kodovima. Putem e-maila potvrditi ćemo vam broj dodijeljenih bodova.

Na web stranici www.extra-nagrade.hr možete zamijeniti svoje bodove za nagrade.

Na vrh

Koliko bodova mogu dobiti za pojedini proizvod?
 Extra program nudi potpuni pregled odabranih proizvoda i njihovih odgovarajućih bodovnih vrijednosti. Popis možete pregledati na stranici proizvodi programa extra.

Na vrh

Mogu li vratiti proizvod Boschevu veletrgovcu ako sam izrezao/-la EAN kod?
Ne, veletrgovac neće prihvatiti povrat Boscheva proizvoda ako je ambalaža oštećena.

Na vrh

Za što mogu iskoristiti svoje bodove?
Svoje bodove možete zamijeniti za proizvode iz bogatog asortimana, od elektroničkih uređaja do proizvoda za dom te reklamne robe. Potpuni popis nagrada možete pregledati OVDJE nakon prijave.

Na vrh

Mogu li svoje bodove zamijeniti za gotovinu?
Isključivo bodovi mogu biti zamijenjeni za proizvode iz bogatog asortimana, od elektroničkih uređaja do proizvoda za dom te reklamne robe. Potpuni popis nagrada možete pregledati OVDJE nakon prijave.

Na vrh

Hoće li moji skupljeni bodovi prestati vrijediti?
Da. Bodovi dodijeljeni na vaš račun prestaju vrijediti krajem slijedeće godine nakon registracije. To znači da bodovi dodijeljeni na vaš račun npr.u tijeku 2015 vrijede do 31.12.2016.

Ako vrijednost vaših bodova uskoro istječe, o tome ćete biti unaprijed obaviješteni. Dakle, bit će dovoljno prilika da na vrijeme iskoristite svoje bodove.

Na vrh

Mogu li se istekli bodovi ponovno dodijeliti?
Nažalost, istekli bodovi ne mogu se ponovno dodijeliti. Nakon isteka roka vrijednosti bodova sakupljanje kreće ispočetka, odnosno od nula (0) bodova. Ispričavamo se zbog bilo kakvih neugodnosti.

Na vrh

Kada mogu zamijeniti svoje bodove za nagrade?
Kada dovršite registraciju, moći ćete iskoristiti bodove čim na računu skupite dovoljan broj bodova za nagradu po vašem izboru.

Na vrh

Kako mogu izvršiti narudžbu?
Kako biste izvršili narudžbu, odaberite omiljenu nagradu i dodajte je u svoju „košaricu s nagradama”. Imajte na umu da za to trebate biti prijavljeni. Tada automatski započinje postupak narudžbe. Potvrdite da ste vi vlasnik radionice, provjerite svoju adresu dostave i kliknite na „naruči”. U roku od dva (2) radna dana na vašu registriranu e-mail adresu stići će e-mail o potvrdi narudžbe.

Na vrh

Mogu li uz nadoplatu dobiti nagradu koja vrijedi više bodova nego što je raspoloživo na mom računu?
Ne, nadoplate nisu moguće.

Na vrh

Naplaćuju li se ikakvi troškovi dostave?
Ne, dostava je besplatna. Sve troškove isporuke preuzima Robert Bosch d.o.o.

Na vrh

Za koliko će dana biti moja narudžba biti dostavljena?
Dostava nagrade može potrajati do četiri tjedna. Ako ste naručili nagradu prije više od tri tjedna, obratite se servisnom centru putem e-maila: info@extra-nagrade.hr i javit ćemo vam se što je prije moguće. Radno vrijeme servisnog centra:  ponedjeljak - četvrtak 9:00 do 15:00, petak 9:00 do 14:00.

Na vrh

Mogu li se nagrade dostavljati u druge zemlje?
Ne, nagrade se mogu dostavljati samo u zemlji u kojoj se nalazi sjedište vaše tvrtke (Hrvatska).

Na vrh

Kome se mogu obratiti ako moja narudžba nije ispravna?
Ako je proizvod neispravan, obratite se našem servisnom centru putem e-maila: info@extra-nagrade.hr i javit ćemo vam se što je prije moguće. Radno vrijeme servisnog centra: ponedjeljak - četvrtak 9:00 do 15:00, petak 9:00 do 14:00.

Na vrh

Mogu li vratiti nagradu/e ako se predomislim?
Nije moguće vratiti nagradu ako se predomislite. Stoga uz svaku nagradu stoje podrobne informacije.

Na vrh

Zaboravio/-la sam zaporku. Što trebam učiniti?
Kliknite na poveznicu Zaboravljena zaporka?. Na sljedećoj stranici unesite e-mail adresu kojom ste registrirani u extra programu. Primit ćete e-mail putem kojeg ćete odmah moći podesiti novu zaporku.

Na vrh

Koliko će potrajati aktivacija mog računa?
Kada se registrirate, primit ćete e-mail za provjeru računa. Vaš račun bit će aktiviran čim bude završena provjera računa.

Na vrh

Kada će dodatni bodovi biti dodijeljeni na moj račun?
Zbog vremena potrebnog za slanje i naknadnu obradu, od slanja EAN kodova do dodjele bodova može proći oko četiri tjedna.

Na vrh

Kako mogu promijeniti svoju zaporku?
Ako želite promijeniti zaporku, prijavite se na svoj račun i idite na POVEZNICA

Na vrh

Kako mogu provjeriti stanje bodova?
Za provjeru stanja bodova prijavite se na svoj račun korisničkim imenom i zaporkom te idite na POVEZNICA „provjeri stanje bodova”.

Na vrh

Promijenila se adresa moje radionice, kako mogu ažurirati taj podatak?
Za promjenu svojih osobnih podataka prijavite se na svoj račun korisničkim imenom i zaporkom te idite na POVEZNICA

Na vrh

Mogu li prenijeti svoje bodove na drugi račun?
Sigurnost vaših podataka i računa nam je na prvome mjestu. Iz tog razloga nažalost nije moguće prenositi bodove s jednog na drugi račun.

Na vrh

Zašto mi se e-mailovi dodatnog programa na zaslonu prikazuju s pogreškama?
Ispravan prikaz e-mailova ovisi o pojedinačnim postavkama vašeg e-mail klijenta/preglednika.

E-mailovi dodatnog programa šalju se kao višedijelne poruke, tj. u HTML i TXT formatu. Ako ne možete ispravno pregledati naše oblikovane HTML poruke (tj. neispravne slike, neobična veličina, nedostatak teksta), promijenite postavke svog preglednika tako da budu omogućene samo TXT poruke.

Na vrh

Nedostaju mi bodovi. Gdje su?
Pažljivo provjerite stanje bodova na svojem računu i ako još uvijek smatrate da vam nedostaju bodovi, obratite se našem servisnom centru na info@extra-nagrade.hr.

Na vrh

Zaštita podataka
Za informacije o obradi vaših podataka pročitajte naša Zaštita podataka.

Na vrh

Kako mogu prekinuti sudjelovanje u extra programu?
Kako biste prekinuli sudjelovanje u extra programu, pošaljite pisanu obavijest servisnom centru extra programa. Servisnom centru možete poslati obavijest možete poslati putem e-maila na adresu: info@extra-nagrade.hr.

Kako bismo mogli brzo i jednostavno obraditi vaš prekid sudjelovanja, u svojem e-mailu/pismu o prekidu navedite ime sudionika (s registriranom e-mail adresom) i razlog prekida sudjelovanja.

Na vrh

Koliko će dugo moji podaci ostati pohranjeni nakon prekida sudjelovanja?
Tri mjeseca od prekida sudjelovanja svi osobni podaci nepovratno se brišu.

Na vrh
Kontakt.
X
)